С В Ъ Р З В А Н Е И М О Н Т А Ж
Както при повечето пауър боксове, монтажът на FASTPOWER се отличава с особена лекота. Благодарение на
илюстрованото упътване, то може да бъде свързано за няколко минути без никакъв риск от грешка от
всеки(дори и от хора, които не са напълно технически грамотни). Всички FASTPOWER модули са оборудвани с ел.
верига за свързване на допълнително дистанционно управление, което осигурява възможност за активиране и деактивиране на модула и в движение. Конекторите не могат да бъдат сгрешени, разменени и объркани, тъй като физически пасват само в едно възможно положение.
ПРИМЕРЕН МОНТАЖ на Mitsubishi Outlander 2.2Di-D 156 к.с.
Свалете черния пластмасов капак(на повечето коли се сваля само с издърпване нагоре; ако се виждат
2 или 3 болта по кората, развийте ги и издърпайте капака нагоре)
Намерете рейката(релсата) за високо налягане не гориво(хоризонтална тръба с диаметър от 1 до 2.5см) и хванете
буксата оградена в червено на снимката(буксата, която откачате трябва да има 3 проводника!).
Издърпайте буксата от конектора.
Закачете буксата, която току-що откачихте към женския конектор на FASTPOWER модула.
Вкарайте другата свободна букса на FASTPOWER модула в празното гнездо на релсата за високо налягане.
Издърпайте кабела на модула FASTPOWER, така че да не е в контакт с движещи елементи(ремъци, ролки и др.).
Завържете излишния кабел в кръг към трайно прикрепен елемент в двигателния отсек, по ваш избор който
няма да предава прекомерни вибрации към модула и залепете пластмасовия корпус на пауърбокса към неподвижен елемент на двигателя посредством двойно залепящата лента на гърба на кутията.
Поставете обратно пластмасовата кора.
Запалете двигателя и направете тест драйв на всички предавки и на всички работни обороти на двигателя, за да се убедите, че мощността и въртящия момент са в стойности, които сте очаквали.